středa 19. října 2011

Workout for today

Tak jelikóž jsem včera jela nohy (formou intervalového tréninku) a zítra mám v plánu jít do posilky a zaměřit se na záda a břicho, usoudila jsem, že si dám takové malé oddéchos a půjdu dělat běžkyni (protože každý, kdo běží je běžec!). Docela na sobě pozoruju, že se mi zlepšila kondička ... kdo ví, jestli tím, že už přes dva měsíce nekouřím (a to jsem často a ráda pálila zobák) nebo že se už dva měsíce snažím poctivě cvičit (a to umím být pořádně líná). Takže běhání je rychlejší, preciznější (pokud smím být tak smělá) nezadýchávám se, tak jako předtím a vydržím běhat dýl. V mojí zabedněné hlavě mám zafixováno, že dlouhý a pomalý běh (udržovaný v rychlosti kdy se pálí tuky), je míň efektivní, než "kolísavý" běh, kdy se mění rychlost a stoupání. A proto se dlouhým a pomalým ( + pro mě víceméně nudným) běhům vyhýbám.
A PROTO! se můj běh skládal z :

  • běhu :)
  • vyběhnutí 7 pater v tempu ob schod
  • uvolněného běhu
  • běhu do kopce
  • krátké chůze ............(to celé celkem 3x) 
  • + nějaké krátké "posilování" v park-gym. 
Domů jsem doběhla po 52 minutách a dala jsem si ještě pár setů 4kg střídavě s 2kg na bicepsy
Sumárum suma dnešní workout cca 01:20 h.

Žádné komentáře:

Okomentovat