středa 26. října 2011

Oh my gosh ... miluju trénink !

Tak dneska jsem se nemohla dočkat až si v klidu, konečně doma zacvičím. Pěkně se svýma (bratrovýma) činkama, ve velkém prostoru ! obýváku, kde jsem mohla použít i švihadlo (dokonce!), prostě úžasné !
Dnes jsem měla první den praxe. Čím dál víc vím, že právě tuto práci chci dělat a právě tato práce mě bude naplňovat (tedy alespoň doufám). Sice zatím jen pozoruji, ale i tak.
Dnešní strava:
6:15 - vločky vařené v mléku, nastrouhané jablko, skořice, jogurt, malé presso s mlékem
11:30 - slunečnicová houska, jam, trochu ramy
15:00 - jogurt (takový sladký s křupkama-prostě nevhodný)
15:30 - špaghety s tuňákem, rajským protlakem a eidamem
16:30 - racio, arašíd. máslo, 1/2 jablka
18:00 - 19:15 intervalově-silový trénink
20:15 - dva vařené bílky, 2 racio rýžové, tvaroh , zelenina

No ty obrovské rozestupy ráno musím nějak vymyslet, protože to je dlouho (i když s vločkama ráno dlouho vydržím a sacharidy ve vločkách jsou pomalé). Musím víc pít dopoledne (doháním to odpoledne).
Trénink:
Kardió 1 :

  • 100x švihadlo střídavě vysoké kolena
  • 10x snožmo skok na 2. schod
  • 10x anglán
  • 30x mountain climber
Silovó 1 :

  • 20x hluboký dřep s činkou (cca 25 kg)
  • 20x boční výpad s výskokem (+činky 3kg)                                     
To celé -> 3x  ...........   čas 17:19
Kardió 2 :

  • 15x swing (10kg)
  • 50x střídavě schod touch (ruce za hlavou)
  • 40x jumping jacks
Silovó 2:

  • 12x dřep na jedné noze (činka 25 kg) ... podruhé bez činky
  • 12x lunge krátký na každou (činka 25kg)
  • 30s wall sit 
To celé -> 2x  .........  čas 18:55
Navíc:

  • mrtvé tahy (25kg), břicho-přímé (s pejskem na břichu :) ), boční (25kg,10kg)
Celkový čas něco málo přes hodinu (zapomněla jsem přepnout stopky)
Nádherný posttréninkový pocit, vskutku !
A teď jdu povečeřet a pak si dám s maminkou pěkně svařáčeeeek :) Oh, sweet home !
Hell yeah !

Niiiiice !!!

2 komentáře:

  1. Dík :)
    Vidím, že sis pěkně dala do těla. Jak já se teď těším, až si dneska zacvičím! :D
    Kéž bych doma taky měla prostor na švihadlo.

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, teda musím říct, že mě moc zaujal ten Tvůj trénink, to taky vyzkouším. Jen nemám tu 25kg činu, tak vymyslím nějaký jiný cvik.
    Já mám na zítra domluveného trenéra v posilovně aby mi dal do těla a ukázal, co a jak správně dělat a sestavil nějaký tréninkový plán.

    OdpovědětVymazat