pondělí 24. října 2011

24.10.

Dneska byl docela na pohodu den. Ráno písemka, kterou jsem snad napsala, ve 2 odpoledne doma, oběd, seriál, šlofík a večer jsem šla běhat. Tak jsem si říkala, když zítra na měsíc odjíždím domů, mohla bych si ještě proběhnout park, dokud je tak pěkný podzim (v prosinci už třeba budu běhat ve sněhu :-/ ) ... no a byl to velice lukrativní běh ! Venkovní teplota tak akorát, ani zima ani teplo, trochu vlhko, už se stmívalo, a pohled na ten pochmurně melancholický podzimem prokreslený park mi-lu-ju! A tak nádherně se běželo ! V jednu chvíli jsem běžela neosvětlenou uličkou, už bylo docela šero, zafoukal vítr a všude kolem mě začalo padat listí ...  no prostě paráda, úžasné a skvělé. Normálně si neměřím kolik km jsem zaběhla za určitý čas, ale dneska tomu bylo jinak. Snažila jsem se vydržet běžet bez přestávky i přes kopeček, který mě vždycky vysílí, a tak trochu se to povedlo. Takže dnešní běh 5,7 km za 30 min. Nevím jestli to je dobré nebo jestli to je katastrofa. Pro mě to byl dnes úspěch. Po příchodu na byt jsem si dala ještě pár kliků, trochu činek a sklapovaček, takže dnešní workout 1hod.
Teď si jdu dát proteincoctail a pak tuňáčka ...mňumi!

Žádné komentáře:

Okomentovat