středa 19. října 2011

Start bloging!

Tak jsem na to konečně vlítla. Píšu si své workouty a jídelníčky a pokroky všude možně jen ne pohromadě. Denodenně si prohlížím různé blogy a dá se říct, že jsem na nich tak trochu  závislá. So here we are ... vytvářím si můj blog, je čas být závislá na svém blogu. Jo, asi mě baví být na něčem závislá :)

Ve zkratce ... hubnu už asi od svých desíti let  (ne, že bych to tehdy nebo později potřebovala) ... asi to mám zakódované od mé milé maminky, která svůj celý život komplikovala kritikou a následným zdokonalováním své postavy, včetně diet ... at the end, ve svých forty-something vypadá na twenties. Bohužel na rozdíl ode mě. Měla jsem světlá období zahalená v temném stínu, která jsem si ale náramně užívala ... následně přišly krušné doby, které jsem si náramně neužívala a plácám se v nich už více než tři roky. Jojo, ať žije jojo-efekt! Po nekonečném dietování, přejídání a hladovění, proklínání a nenávidění sama sebe jsem se snad konečně dokopala k tomu správnému Maratonu spokojenosti sama se sebou ... ten maraton bude sakra dlouhý, ale sakra!, žijeme jen jednou, ne ? So move your ass , bitches !

Žádné komentáře:

Okomentovat