neděle 23. října 2011

Weekend

proč musím mít vždycky o víkendu tendenci přežírat se? ... protože asi nemám nic jiného na práci, vím :-/
Včera večer jsem si ještě dala do těla (sama jsem čuměla, že jsem se k tomu přiměla), takže asi 30 minutový intensity workout, který ovšem určitě nezachránil tu večerní žravku ... no, přenesu se přes to...
Takže včerejší večer u


popíjení svařáku, požírání chipsů a slintání nad Ryanem Goslingem.
Dnešní den nebyl ničím zajímavý...gruntovala jsem byt, šla jsem nakoupit, navařila jsem kotel čočkovky, kterou tak miluju (nicméně jsem většinu už sežrala) a zbytek dne zápasím s tím, abych se něčeho nepřejedla (neúspěšně - viz. čočkovka) a abych se dokopala k učení. Takže bych to už měla spáchat ... teda jen to učení.

A ještě si dovolím...
Ou yeah

1 komentář: