čtvrtek 20. října 2011

Today i am a little looser

Původně jsem dnes měla v plánu zaskočit na pár strojů a činek a pracovat na svých zádech...ale! jelikož mi dochází permice, chci si ji šetřit na zimu, kdy nebudu moct vyběhnout do parku a švihat si tam švihadlem a klikovat kliky. Tak si říkám "Swen, dnes si zacvičíš doma ... za prvé tě to vyjde levněji, za druhé ušetříš čas, za třetí tě baví home workout." ... tak jo, říkám si. Samozřejmě do 5 minut došla spolubydlící a bylo po cvičení (v tom našem malém grcálku to opravdu nejde, když nejsem sama). Pak následovala škola. Tak jsem si nakonec zacvičila aspoň teď. Můj intenzivní posilovací oblíbený trénink, který se skládá z:

...dnešní intens workout trval cca 0:48 h , což je tak akorát, si myslím. Uvidíme, jak mě zítra bude bolet tělo.

Žádné komentáře:

Okomentovat