středa 19. října 2011

Protein

Tak toto je protein, který už asi měsíc?? užívám. Důvod? ... i když mi mnoho lidí bude tvrdit, že kvalitní protein získám z kvalitních bílkovin, tak bohužel, když jsem mimo domov (tzn. přes týden ve škole) nemám finance, možnosti a ani čas (a více méně ani zájem) pro shánění, nakupování a přípravu kvalitních chalek s vysokým obsahem bílkovin. Pro mě je pohodlnější vzít si do školy prášek a nashakeovat si to za 5 vteřin. Během 5 minut mám dostatečné množství bílkovin, minimální množství cukrů a mizivé množství tuku v jednom coctailu. Není to ten nejpřírodnější způsob, ale pro mě momentálně nejpohodlnější. Samozřejmě, až budu finančně nezávislá (chápej prachatá) a budu mít na to dostatek času a vybavenou kuchyň ... budu si vyvařovat takové speciality, že všichni budou čumět! (včetně mě)

Žádné komentáře:

Okomentovat