neděle 4. prosince 2011

Sen

Dnes se mi zdálo, že jsem byla na módní přehlídce .... sedím v první řadě, můj kluk vedle mě a o dvě židle dál na mě nějaká postarší (skvěle vypadající) dáma ve stejných šatech, jestli prý nezávidím nebo co. Nechápala jsem to. Až mi pak můj kluk vysvětlil, že ta ženská vypadá skvěle a já v těch bílých šatech mám obrovskou prdel. A já jen seděla s otevřenou hubou, ponížená a překvapená, že mi tohle jen tak na férovku řekl, a že se mi někde vedle směje 60 ženská, která vypadá líp jak já. Uf. Hnusný pocit. Ale vysvětluje to mnohé po včerejší večerní žravce. Moje podvědomí mi řeklo, že se plácám zase v jídle. Často jsem podlehla emocionálnímu přejídání a sleduju, že se to vrací. Správné jídlo je to, na co bych se měla zaměřit v první řadě. A bude to hodně těžké. Zase. Ale musím.

Žádné komentáře:

Okomentovat