sobota 5. listopadu 2011

Zpátky

Už jsem zase trochu v normálu. Výletový víkend byl krásný a zábavný a úžasný. Po návratu domů nastal kolotoč. Vybalila jsem si věci až po třech dnech ... nebyl čas. Praxe->práce->spát->praxe->práce->spát->práce. A když už mám čas, jakože včera, tak jdu pít ... auch. Ale neflákám se moc. Přes týden jsem teda jednou cvičila ...a ve Wroclawi jsme si s drahým dali tak 9 kilásků ráno ... a běželo se fantasticky ... pozoruju lepší kondici, rychlost, výdrž...hlavně ať to mně vydrží. Trochu mám obavy s mou kuřáckou abstinencí ... už je to 3 měsíce, ale! ve Wroclawi byly 3 vyjímečné situace tudíž 3 cigarety, včera nebyla ani jedna vyjímečná situace ...a v rozmaru alkoholového opojení jsem měla asi jednu nebo dvě cigarety ... jsem kus idiota. Nesmím k tomu zase sklouznout !!!
Jdu si zaběhat, jelikož je venku bjudyfl a pak se uvidí ... večer určitě činečky :)

Žádné komentáře:

Okomentovat