pondělí 8. října 2012

Zase ten začátek

Stručně řečeno:
Ještě před prázdninami jsem na tom byla krásně. Kondička byla, ovládání se ohledně jídla taky docela ušlo - koketovala jsem s metodou intermittent fasting, která mi náramně vyhovovala, tělo docela v pohodě, spokojenost přítomná.
Následovaly tři měsíce v Londýně. Kondička se ztratila, ovládání ohledně jídla taktéž, o nějakém IF nebylo ani zdání, jídelníček byl maximálně rozházaný, začala jsem kouřit, nespokojenost maximální. Uklidňovala jsem se tím, že nevypadám zas tak špatně v porovnání se sebevědomím ostatních Londýňanek. Po příjezdu domů se ale situace změnila. Najednou jsem se začala vidět reálně a reálně se za sebe stydím. Přibrala jsem přinejmenším 6 kilo. Pneu se roluje snad i na kotníku a cvičit se mi ne a nechce a žrát se mi ch a chce. Ale s tím je teď konec. Už jsem fakt tragická. Je mi 22 a vypadám strašně. Takže změna lejdís a džentlmens.
Včera jsem začala 30 days shred s Jill. Takže je za mnou 2. den. Na nějaké IF jsem teď zapomněla, jelikož jsem neviděla žádné pokroky, asi určitě jsem to dělala špatně. Možná se k tomu vrátím později. Takže úprava jídelníčku bude, najedu zase na snídaně, ale jen lehké a budu se snažit ozdravit jídlo. Mimo Jill bych ráda zařadila jiná cvičení, protože miluju zvedání těžkých činek a crossfit, takže snad to nějak skloubím dohromady.
So, hey hou, let´s go !!! Ho ho ho!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat