neděle 8. ledna 2012

What´s up !

Nový rok ! Další "nový" start do vysněných cílů ! Teď už snad konečně úspěšně.
Začínám 30 day Challenge s Bodyrockerama ... začala jsem teda později ... mám za sebou zatím jen fit test. Říkala jsem si ... "Pche, nějakých sedm minut ... to dám na pohodu a pak si ještě dám do těla." ... no ty vole ! Byla jsem zřízená během 4 minut (když se člověk OPRAVDU snaží podat nejlepší výkon) ... pak jsem si dala pár činek na ramena a ruce a ještě něco málo na břicho (kde teda musím hodně přidat) ... a už se mi nic nechtělo. Ráno bolest celého těla, nebyl čas na cvičení (popravdě ani chuť a síla podala výpověď ... tak snad se vrátí zítra), ale posilovala jsem dneska 2,5 hodiny v práci ... zvedání beček, přepravek s pivama, uklízení atd. Dokonce se snažím i v jídle ! Zdravá strava, maximální omezení jednoduchých cukrů a pečiva ... zatím mě to baví, ale kdo ví, jak to bude pokračovat (známe svou firmu ... bohužel). Koupila jsem si nový protein:
Má sice o něco víc cukrů, ale snad to nebude taková katastrofa.
Přede mnou týden učení a cvičení, tak hej rubej!
Čauko

Jo!, fit test (50s aktivní 10s odpočinek)
dřepy s výskokem 38
kliky 5 pánských 10 dámských (opravdu poctivých)
anglány 17
vysoké kolena 130
skákavé střídavé výpady 30
tuck jumps 17
ABSka 14 (hrůza a děs!)
...tak jsem zvědavá po tom měsíci, teda !

Žádné komentáře:

Okomentovat